Darbo aprašymas
- Aktyviai ieškoti naujų tiekimo galimybių, valdyti derybas.
- Gebėti parinkti optimaliausias kainas, veikiant greitai ir kokybiškai.
- Bendradarbiauti su tiekėjais užtikrinanti sklandų sutartinių įsipareigojimų vykdymą.
- Atlikti prekių, bei paslaugų pirkimus iš esamų ir naujų tiekėjų.
- Organizuoti užsakytų prekių logistiką.
- Sekti, priskirtų prekių grupių, likučius ir laiku jas užsakyti.
- Formuoti prekių asortimentą.
- Formuoti prekių kainodarą.
- Analizuoti rinkos tendencijas ir konkurentus.
- Vykdyti kainų apklausas, tiekėjų atrankas, kontroliuoti tiekimo terminus.
- Užtikrinti komercinės dokumentacijos administravimą ir saugojimą.
- Tobulinti savo žinias, įgyti reikiamų įgūdžių ir savo iniciatyva rinkti informaciją.
- Teikti siūlymus tiesioginiam vadovui dėl darbo organizavimo tobulinimo.
- Bendradarbiautis su kitais įmonės skyriais.
- Laikytis įmonės standartų.
- Vykdyti kitus vadovo pavedimus.
Reikalavimai darbuotojui
- Anglų ir Rusų kalbų žinojimas;
- Kompiuterinis raštingumas, darbas su Exel, Word programomis;
- Komunikabilumas;
- Atsakingumas;
- Žingeidumas ir noras tobulėti.
Įmonė siūlo
- Kupiną iššūkių ir skatinantį augti darbą;
- Poziciją sparčiai augančioje kompanijoje;
- Profesionalų draugišką kolektyvą;
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
Darbo vieta: Mažeikiai, Klaipėda.
Atlyginimas: nuo 1500 Eur (atskaičius mokesčius).