Darbo aprašymas
- Organizuoti ir vykdyti klientų paiešką.
- Vesti derybas su klientais savo kompetencijų ribose, vykdyti vizitus, reprezentuoti įmonę.
- Rengti reikiamą dokumentaciją konkursams bei klientams, pagal keliamus reikalavimus.
- Dalyvauti viešuosiuose konkursuose.
- Rengti sutartis kientams.
- Pagalba tiesioginiam vadovui.
- Rūpintis įmonės įvaizdžiu, pozicionuoti įmonės vardą kontaktuose su klientais.
- Stebėti bendrovės darbo tvarką, procesus ir teikti pasiūlymus tiesioginiam vadovui, kaip juos tobulinti.
- Analizuoti informaciją apie pardavimų poreikį.
- Užtikrinti komercinės dokumentacijos administravimą ir saugojimą.
- Bendradarbiautis su kitais įmonės skyriais.
- Laikytis įmonės standartų.
Reikalavimai darbuotojui
- Anglų ir Rusų kalbų žinojimas
- Darbo patirtis pardavimuose (techninėje srityje – privalumas)
- Kompiuterinis raštingumas, darbas su Exel, Word programomis
- Greita reakcija
- Komunikabilumas
- Atsakingumas
- Žingeidumas ir noras tobulėti
Įmonė siūlo
- Kupiną iššūkių ir skatinantį augti darbą;
- Poziciją sparčiai augančioje kompanijoje;
- Profesionalų draugišką kolektyvą;
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
Darbo vieta: Klaipėda.
Atlyginimas: 2000 Eur (atskaičius mokesčius).